januari 21, 2019

10 ondernemersvragen aan Arno Meijerink

Naam: 
Arno Meijerink

Bedrijfsnaam: 
IM Lounge

Kun je je bedrijf kort introduceren?
Wij brengen jouw doelgroep op het juiste moment in contact met de juiste boodschap via het juiste medium.

Wat is je functie binnen het bedrijf?
Oprichter / Principal Consultant

Waaruit bestaan jouw werkzaamheden?
Overall management, strategie en new business

Welke diensten levert jouw bedrijf?
Marketing strategie ontwikkeling vaak gevolgd door online en offline media inkoop. Dat uit zich in producten rondom bijvoorbeeld RTV advertentieruimte inkoop, social media adverteren, Google Ads inzet en optimalisatie, SEO, display advertising.

Een nieuw product is Focus Like a Hero, waarbij we de totale digitale aanwezigheid scannen en zeer specifieke verbeterings aanbevelingen doen.

Voor welke klanten werk je?
Zeer divers, van B2C zoals VanMoof tot B2B zoals Relay42. Maar ook voor non-profits, zoals Wij zijn MIND (Vml. Fonds Psychische Gezondheid) en stichting DOEN.

In hoeverre onderscheidt jouw onderneming zich van de concurrentie?
Wij verdiepen ons eerst in de achterliggende business doelstellingen, voor we een concrete opdracht invulling geven. Ook na die eerste fase is ons service level en betrokkenheid bij campagnes en scans zeer hoog. Dat uit zich in proactieve ideeën die ook buiten ons eigen veld liggen en inzichtelijke resultaat rapportages.

Wat is de belangrijkste zakelijke les die jij ooit hebt geleerd?
Zorg dat je team excelleert en slimmer wordt dan jijzelf

En van wie heb je die les geleerd?
Igor Milder

Wat vind je het leukst aan het werken voor jouw onderneming?
Als bureau ‘ondek’ je de wereld achter een klant. Elke branche, elke klant heeft een verhaal. Die verhalen maken het werk van media inkoop fascinerend en geeft de mogelijkheid de echte wereld meer te snappen.

Wat zijn de uitdagingen in jouw vakgebied?
Vooral online media inkoop mogelijkheden gaan snel: elke dag zijn er nieuwe mogelijkheden, nieuwe inzichten. Maar ook zorgen dat klanten hierin mee komen is een echte uitdaging.

Wat zijn je ambities?
Wij zijn een onafhankelijk bureau, wat veel vrijheid geeft om te ondernemen. Groeiambitie zit vooral in kennis opdoen en op basis daarvan nieuwe producten te bedenken. Wij willen het beste onafhankelijke media team van Nederland zijn (met internationale campagnes) die alleen voor leuke mensen bij adverteerders werken!

Meer info: www.imlounge.nl


Deel dit bericht:


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons

Voor MKB, door MKB

Denk mee met MKB

Hoeveel omzetgroei verwacht je in 2019?

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...