maart 29, 2019 Strategie, technologie en creatie vinden elkaar in iconische Citroën garage in Amsterdam

Deloitte opent The Garage om digitale transformatie tastbaar te maken

Als eerste van de Big Four, de grootste zakelijke dienstverleners ter wereld, treedt Deloitte buiten de gebaande paden door samen met klanten te gaan co-creëren op haar eigen nieuwe locatie. Dit gebeurt in The Garage, de volledig verbouwde voormalige Citroën garage naast het Olympisch Stadion in Amsterdam. Van 10 tot en met 12 april a.s. vindt het openingsfestival plaats.

Uit onderzoek blijkt dat organisaties de afgelopen jaren meer digitaal volwassen zijn geworden, maar nog steeds worstelen met het tastbaar maken van hun ambities en het implementeren van veranderingen. Deloitte opent daarom The Garage; een fysieke plek waar klanten door middel van co-creatie geholpen worden om hun ambities tastbaar te maken, te experimenteren en tot implementeerbare oplossingen te komen. Deloitte richt zich met The Garage op de combinatie strategie, creatie en technologie.  

In The Garage zorgen multidisciplinaire teams er voor dat digitale transformatie tastbaar wordt. Designers en technologie experts werken bijvoorbeeld samen met onze experts op gebieden als talent, organisatie design en digital supply chain. Door middel van design gedreven sessies worden vernieuwende proposities, bedrijven, klant- en werknemer ervaringen, tastbare prototypes, en concrete transformatieplannen ontwikkeld. De 1670 vierkante meters in The Garage zijn voorzien van de nieuwste technologieën zodat tijdens 2-10 weken ter plekke aan innovaties gebouwd kan worden.  

Challenges
Tijdens de openingsweek van The Garage zal Deloitte een serie van ‘Future of …’- challenges  presenteren, waarbij ingezoomd wordt op de toekomst van financiënzorg, werk en voeding. Ook zijn er twee online challenges gelanceerd. Meer dan 350 deelnemers uit heel Europa grepen de kans om mee te ontwikkelen aan de toekomst van mobiliteit en energie. De winnaars Pick & Pack en Rvolt van beide challenges zullen tijdens het openingsfestival hun oplossing presenteren en in co-creatie met andere organisaties en Deloitte hun oplossing verder ontwikkelen. 


Deel dit bericht:


Volg ons

Voor MKB, door MKB

Polls

Kleine ondernemers moeten te lang wachten op hun geld.

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...

Ondernemers met webshops kunnen niet meer zonder AI

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...