Storyblok lanceert vandaag het Creator Fund. Hiermee stelt de pionier in content management systemen creatieven in staat om een CMS-gerelateerd idee in te dienen en kans te maken op € 5.000 om te investeren in hun project.
Voor Storyblok is het altijd een prioriteit geweest om samen te werken met creatieven om de voordelen van headless content management onder de aandacht te brengen. Zo sponsorde Storyblok in 2022 al 231 creatieve projecten van creators en werkte samen met een diverse bloggers, podcasters, live streamers, social media influencers en meer.
Geïnteresseerde contentmakers kunnen tot 22 april 2023 hun idee indienen om kans te maken op de inverstering van € 5.000. Meer informatie is te vinden op de Creator Fund-pagina.
“Storyblok is echt fantastisch geweest. Hun team is behulpzaam, het product is innovatief en er zit ontzettend veel drive achter. The Marketing Meetup werkt al meer dan een jaar trots samen met Storyblok, en we weten dat ze er voor creatieven zijn,” zei Joe Glover van The Marketing Meetup.
“Storyblok is voor mij een prettige sponsor omdat ze me de creatieve vrijheid geven om de beste content voor mijn kanaal te creëren. De Storyblok gemeenschap doet ook fantastisch werk wat betreft het promoten van mijn content,” zegt Matt Maribojoc van LearnVue.
“Storyblok is een fantastische partner voor onze mediawerkzaamheden en heeft veel belangstelling getrokken van onze luisteraars. Het was prettig om met ze samen te werken,” aldus Brian McCullough van de Techmeme Ride Home podcast.
“Of het nu nieuwe of gevestigde makers zijn, we zien dat de beste ideeën voor het promoten van headless architecture uit de community komen. Via ons nieuwe Creator Fund zullen niet alleen meer bedrijven leren over de toekomst van content management, maar helpen we ook creators meer aandacht te krijgen voor hun geweldige werk en creativiteit,” aldus Thomas Peham, VP Marketing bij Storyblok.
Over Storyblok
Storyblok, toonaangevend in content management systemen (CMS), stelt zowel ontwikkelaars als contentteams in staat om betere contentervaringen te creëren op elk digitaal kanaal.
Storyblok verbetert de ervaringen van het publiek met best-in-breed prestaties, beveiliging, geoptimaliseerde omnichannel storytelling en robuuste personalisatie. Stel contentteams in staat om op een intuïtieve en onafhankelijke manier content te creëren met slepen-en-neerzetten bewerking, aangepaste samenwerkingsworkflows en een digitale asset manager van wereldklasse. Geef ontwikkelaars de vrijheid om echt alles te bouwen, met alles te integreren en overal te publiceren met de headless architectuur van Storyblok.
Toonaangevende merken zoals Adidas, T-Mobile, Renault en Oatly maken gebruik van Storyblok om hun digitale storytelling vorm te geven.
Deel dit bericht: